Saturday, October 2, 2010

Bohemian like you....

Boho Chic, Bohemian or just Boho, call it however you want, its one of my favorite styles. You can play with your clothes and mix and match so many things. There are no rules, just show how much is your spirit free! Floral prints, tunics, blouses, long skirts, boots, leather, wood, cotton, layers, fringes, vintage jewelery, belts...there are so many items that you can find if you want to get this look!
Who wears this style the best? Simple answer, Nicole Richie and Sienna Miller, they really know how to present it! This is my version , i feel so comfortable when i dress up like this! Hope that you will like it! :)




                                                                      dress: no name,
                                                                      boots: Replay,
                                                                      bag: Zara,
                                                                      hair: Accessorize, Monsoon,
                                                                      scarf: pashmina from Turkey,
                                                                      bracelets: Accessorize, made by me,
                                                                      necklaces: no name,
                                                                      photographer: Olja S.

In some future post i will show you all bracelets that i made. Keep following! :) Thank you! 
Neću ponavljati ili prevoditi tekstove ubuduće, biće to neka izmenjena verzija onoga što napišem na engleskom, pa čak i dopunjena nekim dodatnim informacijama, ne moramo da otkrivamo tajne ostalima! ;) 
Boho stil je stvarno jedan od mojih omiljenih, naročito, što je dozvoljeno mešanje raznih materijala, šara i daje toliku širinu da se  mogu praviti razne kombinacije a da svaki put izgledate drugačije. Znam da sam tog dana u gradu dobila razne poglede od žena :) ali me to neće sprečiti da se ponekad ovako obučem. :) Nadam se samo da ću ubuduće viđati više devojaka koje stvarno žele da izgledaju drugačije, da izgrade neki svoj stil i da se izdvajaju od svih tih uniformisanih ljudi na ulici. Mnogi će verovatno pomisliti da je za sve to potrebno puno novca, ali ću vas u svojim nekim budućim postovima razuveriti u to. Dosta je lakše snaći se u drugim zemljama i kupiti na dobrim sniženjima odlične komade odeće ili u radnjama kao H&M, Forever21... obući se za male pare od glave do pete, ali možemo mi i bez tih brendova da budemo stilizovane. Naravno da i ja jedva čekam ovakve radnje kod nas, pa gde bi nam tada bio kraj sa modnim ludorijama. :) A do tada... :) 
Narukvice sa moje leve ruke sam sama obojila, ubrzo post i o tome.
Slobodno mi recite vaše misljenje, jedva čekam da čujem komentare! :) 

                                                                     

No comments:

Post a Comment